Platform optimalisatie

Je hebt een platform, maar bent nog niet tevreden, of je hebt een goedwerkend platform die je verder wilt optimaliseren of wilt uitbreiden met nieuwe functies. Dan kunnen wij je goed helpen. Op basis van jouw ideeën, de data en de beschikbare resources bepalen we in welke hoedanigheid we aan de slag gaan. Hierin kunnen we zowel een adviserende als een uitvoerende rol spelen.

Meer weten over de mogelijkheden? Lees dan snel verder.

Lees meer over platform optimalisatie

Conversie optimalisatie

Platform optimalisatie en conversie optimalisatie kennen wezenlijke verschillen. Waar je bij platform optimalisatie je huidige platform uitbreidt met nieuwe functionaliteiten of meer aanpast aan je wensen of eisen, gaat het er bij conversie optimalisatie (CRO) anders aan toe. Bij conversie optimalisatie is het doel om het rendement van je bestaande verkeer te vergroten. Dit doe je door in de data te kijken naar welke zaken een negatieve impact hebben op het conversiepercentage. Door gericht je website te verbeteren, verhoog je het rendement en de ROI van je marketinginspanningen.

Wil jij aan de slag met conversie optimalisatie om je huidige activiteiten uitbreiden? Lees dan snel verder.

Lees meer over conversie optimalisatie

Tooling

Zonder de juiste tools is het niet mogelijk om de inzet en effecten van bepaalde activiteiten inzichtelijk te maken. Daarnaast leveren de juiste tools ook veel op aan efficiëntie. De machinekamer van je bedrijf moet kloppen en op de juiste manier zijn ingericht. We hebben hierin geen standaard pakket, maar bepalen samen welke tools voor jou het meeste waarde kunnen toevoegen.

Wil je meer weten over tooling en met welke tools wij graag samenwerken? Lees dan snel verder.

Lees meer over tooling

Feedmanagement

Feedmanagement is het verzamelen en geautomatiseerd doorzetten van de producten database van een website. Dit doorzetten gebeurd naar bijvoorbeeld marketplaces zoals Amazon, maar ook naar advertentiegiganten zoals Facebook en Google. Een goed ingerichte en geoptimaliseerde productfeed vanuit een gerenommeerde tool is dus van groot belang. Dit zodat alle productinformatie automatisch op de juiste manier en over alle kanalen en platformen beschikbaar is.

Meer weten over wat feed management voor jou kan betekenen en met welke tools wij werken? Lees dan snel verder.

Lees meer over feed management

Marketing automation

Wil jij uiteindelijk de meeste waarde halen uit jouw activiteiten? Dan is het verhogen van de totale klantwaarde (CLV) een belangrijk doel. Dit doe je onder andere met behulp van een marketing automation tool. Deze tool automatiseerd verschillende processen rondom cross- en upselling en het stimuleren van herhaalaankopen. Daarnaast kun je dit type tool ook goed inzetten voor de inzet van nieuwsbrieven of het (deels) automatiseren van advertentiecampagnes.

Maak jij al gebruik van een marketing automation tool of wil je daar juist graag gebruik van gaan maken? Lees dan snel verder.

Lees meer over marketing automation