Google Analytics 4

Google Analytics 4 is de kersverse opvolger van het bekende “Universal Analytics” en biedt veel voordelen ten opzichte van zijn voorganger. Zo richt Google Analytics 4 zich veel meer op de gebruiker dan voorheen het geval was. Op basis van jouw behoeften implementeren we Google Analytics 4 en alle aanverwante gebeurtenissen, inclusief e-commerce rapportages.

Meer weten? Lees dan snel verder.

Lees meer over Google Analytics 4

Server-side tagging

De term “cookie-less future” is in het digitale landschap inmiddels een bekende term geworden. Het verwijst naar de (nabije) toekomst waarbij zogeheten third party cookies niet langer gebruikt mogen worden. De implementatie van server-side tagging bereid je hierop voor en zorgt bovendien dat je nog meer uit je data kan halen. Wij kunnen van A tot Z voorzien in die implementatie, maar kunnen ook een adviserende rol vervullen.

Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.

Lees meer over server-side tagging

Conversie optimalisatie

Platform optimalisatie en conversie optimalisatie kennen wezenlijke verschillen. Waar je bij platform optimalisatie je huidige platform uitbreidt met nieuwe functionaliteiten of meer aanpast aan je wensen of eisen, gaat het er bij conversie optimalisatie (CRO) anders aan toe. Bij conversie optimalisatie is het doel om het rendement van je bestaande verkeer te vergroten. Dit doe je door in de data te kijken naar welke zaken een negatieve impact hebben op het conversiepercentage. Door gericht je website te verbeteren, verhoog je het rendement en de ROI van je marketinginspanningen.

Wil jij aan de slag met conversie optimalisatie om je huidige activiteiten uitbreiden? Lees dan snel verder.

Lees meer over conversie optimalisatie

Feed management

Feed management is een breed begrip en een onmisbare component voor alle partijen die producten op meerdere kanalen willen aanbieden. Met feed management beheer je alle productinformatie vanuit een enkele locatie, om het vervolgens (eventueel in geoptimaliseerde vorm) door te sturen naar de kanalen van jouw keuze. Bij kanalen kun je denken aan:

  • Bol.com
  • Amazon
  • Google Shopping
  • Facebook
  • Beslist
  • En nog veel meer ……

Wij beheren voor vele klanten de productfeeds en optimaliseren deze op wekelijkse basis. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Lees dan snel verder!

Lees meer over feed management

Marketing automation

Een gezond online bedrijf realiseert niet alleen nieuwe verkopen, maar zorgt ook voor een bepaald ritme aan herhaalaankopen. Het verhogen van de totale klantwaarde (CLV) is dan vaak een belangrijk doel. Dit doe je onder andere met behulp van goede marketing automation tooling. Deze tool automatiseert verschillende processen rondom cross- en upsell en stimuleert bovendien herhaalaankopen. Daarnaast zijn deze tools geschikt voor de inzet van nieuwsbrieven of (deels) automatiseren van advertentiecampagnes.

Wil je graag meer weten over marketing automation? Lees dan snel verder.

Lees meer over marketing automation

Tooling

Zonder de juiste tools is het niet mogelijk om de inzet en effecten van bepaalde activiteiten inzichtelijk te maken. Daarnaast leveren de juiste tools ook veel op aan efficiëntie. De machinekamer van je bedrijf moet kloppen en op de juiste manier zijn ingericht. We hebben hierin geen standaard pakket, maar bepalen samen welke tools voor jou het meeste waarde kunnen toevoegen.

Onze toolingkit

Onze toolingkit