LinkedIn advertenties uitbesteden?

Een verstandige keuze! Dankzij onze ruime ervaring met adverteren op LinkedIn behalen wij succesvolle campagnes voor onze klanten.

Hoe gaan we te werk?

  1. Inventariseren

    We onderzoeken eerst welke onderdelen zo snel mogelijk opgepakt moeten worden. Maar we stellen ook de doelen vast en spreken we af welke uitingen er in de advertenties gebruikt gaan worden.
  2. Doelgroep bepalen

    Tijdens deze stap bepalen we welke doelgroep we op welke manier aanspreken? De juiste doelgroepen targeten helpt je bij het weergeven van je LinkedIn campagne aan mensen die er voor jou toe doen. Mensen die je advertentie zien, verdienen een zo persoonlijk mogelijke aanpak op ieder moment in de gehele customer journey. Dit levert je gegarandeerd een beter rendement op je LinkedIn campagnes en meer verkeer naar je website.
  3. Strategie bepalen en content creëren

    Samen met jou werken we de online strategie uit, waarna we met content marketing verschillende posts schrijven, afbeeldingen designen en landingspagina’s creëren.
  4. Bouwen van campagnes

    Afhankelijk van jouw mogelijkheden maken we de advertenties en bouwen we de campagnes. De campagnes optimaliseren we op basis van het behaalde resultaat.
  5. A/B testing

    Zodra de campagnes van start gaan zorgen wij voor een maximaal rendement met behulp van A/B testen op doelgroepen-, plaatsings-, en advertentie-niveau. Met behulp van dagelijkse optimalisatie optimaliseren we de resultaten.
  6. Rapportage & evaluatie

    We rapporteren in heldere taal en evalueren met jou de resultaten en eventuele wijzigingen in de aanpak.

Wat kan Prodos voor jou betekenen?

Wil jij weten hoe je LinkedIn Ads optimaal in kan zetten? Neem dan contact op met één van onze social media experts.

Let's Talk!