06-03-2018

Geschreven door: Coen van Vliet

, , , , ,

Werfselect is een werving en selectie bureau waarbij het draait om de kwaliteit van de plaatsing. Dit noemt Werfselect een PastPrecies match. Werfselect doet dit door een persoonlijke aanpak.
Voor het 20 jarig bestaan wilde Werfselect een moderne website die past bij hun PastPrecies aanpak.

Verder was het belangrijk dat er zo goed mogelijk wordt ingespeeld op de behoeften van verschillende typen bezoekers. Zo heb je de werkzoekenden en de werkgevers, maar ook de bezoekers van kennissessies die door Werfselect worden georganiseerd, het Top Marketeers Network.
Tot slot zou de nieuwe website ervoor moeten zorgen dat de administratieve druk op het team zou worden verminderd, door een koppeling met het gebruikte CRM systeem.

Uiteindelijk is het goed gelukt om een moderne website op te zetten die de persoonlijke uitstraling heeft die Werfselect zoekt.

Naast het opfrissen van de website ondersteunen wij WerfSelect bij het sturen van kwalitatief verkeer naar de website. Dit doen wij door gerichte campagnes binnen de zoekmachine en de optimalisatie van het organische verkeer.

Werfselect – De PastPrecies match