24-10-2018

Geschreven door: Corne Degen

, , , ,

Inleiding

De missie van Van de Velde is het zelfbeeld van vrouwen te versterken dankzij modieuze lingerie en service in de winkel: ‘Shaping the bodies and minds of women’. De hele aandacht van het bedrijf is gericht op het bouwen van sterke elkaar aanvullende merken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Andres Sarda.

Samenwerking

Prodos ondersteunt Van de Velde bij het lanceren van diverse e-commerce platformen voor de merken van Van de Velde en de marketingactiviteiten hieromheen. De nadruk ligt hierbij op social media, pixeling, organische vindbaarheid en conversie optimalisatie. Daarnaast ondersteunt Prodos ook op deze bedienden bij de bestaande e-commerce platformen van Van de Velde zoals Lincherie in Nederland en Rigby & Pellar in Duitsland en de UK.

Doelstelling

Doelstelling van de samenwerking is het maximaliseren van de resultaten op de verschillende platformen van Van de Velde.

Van de Velde