Ons portfolio

Wij hebben al vele klanten met mooie merken mogen helpen. Samen hebben wij hun ambities, plannen en doelstellingen gerealiseerd. En daar zijn we trots op. Zo trots dat we een aantal projecten met jullie willen delen. Bekijk hier een selectie van onze projecten.

Brunotti – No Matter The Condition

Marketing Automation, Online advertising, Strategie

Brunotti staat voor sneeuw- en watersports en heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld als merk en willen nu online de volgende stap maken. Hiervoor waren ze op zoek naar een ambitieuze partner die kan helpen met het maken van deze stap in alle aspecten van online marketing.

Prodos ondersteund Brunotti bij het verder ontwikkelen van de e-commerce omzet middels onder andere e-mailmarketing, social media advertising en conversie optimalisatie. Daarnaast denken we mee over de online strategie en het vertalen van het merk Brunotti naar de verschillende online kanalen om de bekendheid van het merk te verbeteren.

 

Bekijk de website

XS4ALL – First Class Internet

Online advertising, Zoekmachine Marketing

XS4ALL staat voor het volledig benutten van de mogelijkheden van internet. Voor de vrije en ongecensureerde uitwisseling van gegevens, informatie en ideeën. Voor iedereen.

Voor XS4ALL heeft Prodos een uitgebreide analyse van de huidige pagina’s gemaakt en gekeken hoe het content aanbod op deze pagina’s aansluit bij de zoekvragen en informatiebehoefte van de consument. Daarnaast geven wij advies over de kracht van de huidige content en waar de grootste kansen liggen op het gebied van content creatie. Tevens is er gekeken naar de grootste kansen op het gebied van SEO optimalisatie. Hierbij zijn zowel content als techniek meegenomen in een uitgebreide analyse met als resultaat een actiegericht stappenplan voor het optimaliseren van de belangrijkste pagina’s van de beste internet provider van Nederland.

Bekijk de website

CODE-ZERO – Lifestyle meets Performance

Strategie, Zoekmachine Marketing

CODE-ZERO is een nautisch kledingmerk, ontwikkeld door professionele zeilers. Innovaties en details uit de zeilsport worden vertaald in comfortabele, maar stijlvolle lifestyle en watersportkleding. CODE-ZERO is flink aan de weg aan het timmeren in onder andere Duitsland en Frankrijk. Om de Nederlandse markt te veroveren hebben ze de hulp ingeschakeld van Prodos om de online marketing te verzorgen en resultaten te maximaliseren.  Zo hebben wij onder andere zoekmachinemarketing, Google Shopping en Display ingezet middels Google Adwords en hadden wij de verantwoordelijk voor alle betaalde social media activiteit van CODE-ZERO in Nederland.

Daarnaast adviseert Prodos op het gebied van website optimalisatie zowel qua SEO als gebruiksvriendelijkheid en conversie ratio optimalisatie.

 

Bekijk de website

Werfselect – De PastPrecies match

Webdevelopment, Zoekmachine Marketing

WerfSelect is een werving en selectie bureau waarbij het draait om de kwaliteit van de plaatsing. Dit noemt WerfSelect een PastPrecies match. WerfSelect doet dit door een persoonlijke aanpak.
Voor het 20 jarig bestaan wilde WerfSelect een moderne website die past bij hun PastPrecies aanpak.

Verder was het belangrijk dat er zo goed mogelijk wordt ingespeeld op de behoeften van verschillende typen bezoekers. Zo heb je de werkzoekenden en de werkgevers, maar ook de bezoekers van kennissessies die door WerfSelect worden georganiseerd, het Top Marketeers Network.
Tot slot zou de nieuwe website ervoor moeten zorgen dat de administratieve druk op het team zou worden verminderd, door een koppeling met het gebruikte CRM systeem.

Uiteindelijk is het goed gelukt om een moderne website op te zetten die de persoonlijke uitstraling heeft die WerfSelect zoekt.

Bekijk de website

Wijs & van Oostveen – Vermogensbeheer

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Wijs & van Oostveen is inmiddels meer dan 30 jaar actief op de internationale financiële markten. Met haar diensten zet zij zich in op innovatie, vernieuwing en duurzame rendementsopbouw over een lange periode. Deze strategie moest vertaald worden in één hoofddomein en diverse aparte domeinen voor de verschillende diensten van Wijs & van Oostveen. Deze structuur moest duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren en begrijpen zijn voor huidige en nieuwe potentiële klanten.

Prodos heeft Wijs & van Oostveen ondersteunt bij het optimaliseren en het laden van de verschillende diensten. Hierbij wordt gekeken naar alle aspecten van SEO en CRO op het gebied van techniek, content en autoriteit. Daarnaast helpt Prodos met  de online PR. Dit gebeurt via multichannel campagnes waarbij Google Adwords en social media-kanalen zoals Facebook en LinkedIn worden ingezet.

 

Bekijk de website

DVN Regie B.V.

Online advertising, Strategie

Voluitlevenmetdiabetes.nl is een platform van Diabetes Vereniging Nederland voor mensen met diabetes, in het bijzonder voor degene die type 2 hebben. Uiteraard kun je hier ook terecht als je gezonde inspiratie zoekt. Met behulp van het aanbod dat je hier vindt willen wij op een positieve manier aanzetten tot een gezonde en actieve levensstijl.

Door middel van het geven van een aantal trainingssessies hebben onze experts der verschillende mogelijkheden en praktische toepassingen van Google Analytics en andere relevante platformen toegelicht aan het team van DVN Regie B.V. Daarnaast zijn wij beschikbaar voor vragen rondom Google Analytics en andere relevante zaken zoals conversie optimalisatie en het instellen van Google Tag Manager en Enhanced E-commerce.

Bekijk de website

Bloombaby

Online advertising, Strategie

Bloom Baby is opgericht door vier vaders die innovatie en eigentijds design wilden brengen in een wereld van baby-producten die van oudsher functioneel waren, maar niet echt pasten bij het designgevoel van moderne ouders.

Bloom heeft Prodos benaderd omdat het de Duitse markt wil gaan veroveren. Wij ondersteunen Bloom dan ook met het opzetten van de Duitse website en wij zetten onder andere zoekmachine marketing en social media marketing in om de Duitse doelgroep te bereiken en online verkopen te genereren. Wij helpen met het ontwikkelen van de strategie om nieuwe klanten te werven en verkopen te genereren in Duitsland

Bekijk de website

Fromanteel Amsterdam

Strategie

Het begon allemaal met Ahasuerus Fromanteel, een klokkenmaker uit de 17e eeuw die eigenaar was van een kleine werkplaats op de Dam in Amsterdam. Tegenwoordig leeft de naam Fromanteel door als een bedrijf van fijn afgewerkte horloges. Deze horloges hebben de geweldige techniek van de Fromanteel familie toegepast op de moderne tijd. Een Fromanteel horloge is een modern ontworpen uurwerk, met oog voor het kleinste detail en het hoogste niveau van kwaliteit.

Voor dit prachtige merk implementeren wij Enhanced Ecommerce om de volledige online funnel meetbaar en inzichtelijk te maken. Prodos heeft in dit traject een volledig implementatieplan aangeleverd en vervolgens de technische partij begeleid met het implementeren van Enhanced Ecommerce in de custom build Laravel website van Fromanteel. Daarnaast hebben wij Google Analytics en Google Tag manager ingesteld zodat de compelete sales funnel data per product inzichtelijk is voor Fromanteel.

Bekijk de website

ishipit

Online advertising, Strategie

ishipit is een uniek bezorgplatform, dat het laten kopen, bezorgen en ophalen van bijna alles uit de buurt mogelijk maakt, door gebruikers en ondernemende koeriers aan elkaar te koppelen. Prodos ondersteunt ishipit bij het werven van koeriers en het activeren van gebruikers.

Prodos kreeg de doelstelling om koeriers voor de pilot van ishipit in Almere, Naarden, Bussum en Hilversum te werven. Voor deze campagne hebben wij de volgende kanalen geactiveerd: Facebook, Instagram, Google Adwords en email. Met zeer specifieke advertenties die uniek waren per locatie hebben we gedurende de weken voor de pilot de koeriers weten te bereiken. Deze aanpak zorgde voor een bovengemiddeld doorklikratio en een conversieratio naar aanmeldingen van ruim 5%.

De campagnes hebben inmiddels geleid tot meer dan 2000 aanmeldingen van lokale potentiële koeriers.

Bekijk de website

Enthousiast geworden?

Wil je met jouw huidige online platform naar een nieuw niveau? Of heb je een idee en wil je een volledig online concept laten ontwikkelen?