Ons portfolio

Wij hebben al vele klanten met mooie merken mogen helpen. Samen hebben wij hun ambities, plannen en doelstellingen gerealiseerd. En daar zijn we trots op. Zo trots dat we een aantal projecten met jullie willen delen.Bekijk hier een selectie van onze projecten.

Productpine

Productpine

Marketing Automation, Strategie, Zoekmachine Marketing

Productpine is een software gedreven retail-as-a-service platform voor innovatieve consumenten producten. Als platform biedt ze merkeigenaren de mogelijkheid om zowel on- als offline direct in contact te staan met de consument. Voor consumenten is dit platform een winkelconcept, waar je zowel fysiek als online de meest innovatieve merken kunt ontdekken en kopen.

Prodos ondersteund Productpine als full-service performance partner bij de inzet van Google Shopping en Search campagnes, de volledige automatisering van de productfeedmet behulp van Channable en bij het adviseren van conversie verhogende aanpassingen voor en op de website.

Bekijk de website

Monsley

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Monsley biedt laagdrempelige en effectieve online zelfhulp voor mensen die hun mentale welzijn willen verbeteren. Monsley programma’s inspireren je met luchtigheid maar duiken ook de diepte in, zodat mensen zélf de zure momenten in het leven kunnen benutten voor persoonlijke groei.

Prodos helpt als full-service online marketingpartner Monsley, bij het realiseren van haar groeidoelstellingen. De focus ligt daarbij in eerste instantie op het goed inrichten van de advertentie-accounts en data-omgeving, het opzetten en uitbouwen van diverse Google-, Facebook- en Instagram advertentiecampagnes en het verhogen van conversie op de website.

Bekijk de website

NewDay

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

NewDay is het consumentenmerk van Alliance Nutrition.  Zij bieden kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen aan met als voornaamste ingrediënt Omega-3 uit eigen raffinaderij.

Als full-service performance partner is Prodos verantwoordelijk voor het succes van de direct-to-consumer aanpak van de consumentenproducten. Prodos heeft hierbij zowel een adviserende als uitvoerende rol bij het bepalen van de strategie en de inzet van de webshop en de verschillende online marketing kanalen.

Bekijk de website

DenDolder.nl

Webdevelopment

DenDolder.nl is een nieuw platform waar relevante informatie en evenementen worden gedeeld over Den Dolder op het gebied van wonen, werken, sporten, ondernemen, etc. In samenwerking met MarketingRaakt en Vrije Stijl hebben wij een platform gerealiseerd waar we trots op zijn.

Het bloggen en het delen van evenementen die in en om Den Dolder plaatsvinden zijn de belangrijkste functionaliteiten van dit platform. Deze blogposts en evenementen zijn ingedeeld in categorieën die ieder hun eigen stijl hebben.

Bekijk de website

Charlie Temple

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Charlie Temple is een internationaal brillenmerk dat sinds 2016 bestaat. Het bedrijf richt zich op het ontwerpen, produceren en online verkopen van kwalitatief hoogwaardige op maat gemaakte brillen voor een scherpe prijs. Het bedrijf is een ‘pure e-commerce player’ en actief in o.a. Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.

Voor Charlie Temple is Prodos naast strategisch partner, mede verantwoordelijk voor de performance voor de Google Adwords, Google Shopping, Google Display en Microsoft advertising kanalen. Hierbij ligt de focus op het winstgevend inzetten en uitbouwen van de beschikbare advertentiemogelijkheden.

Bekijk de website

Ons Magazijn

Affiliate Marketing, Marketing Automation, Online advertising, Zoekmachine Marketing

Ons Magazijn is een samenwerking van lokale winkeliers. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van order.

Prodos helpt Ons Magazijn om groei te realiseren. Dit doen wij door alle kanalen te activeren waarvan wij denken dat deze zullen helpen om de doelstellingen te realiseren. De kanalen die wij voor hen inzetten zijn: Google Ads, Google Shopping, Affiliate Marketing, E-mail Marketing en Social Advertising (organic & paid).

Bekijk de website

Loods 5

Strategie

Loods 5 bestaat sinds 1999. Wat begon als fabrieksoutlet is uitgegroeid tot een volwaardige woonwinkel waar je met iedere woonwens terecht kan. In de winkels en online kun je terecht voor nieuwe meubels en woonaccessoires maar ook voor een flinke dosis inspiratie. Prodos ondersteunt Loods 5 bij het inzichtelijk maken en analyseren van de beschikbare online data. Op basis hiervan kunnen nieuwe en nauwkeurigere beslissingen gemaakt worden die bijdragen aan de exponentiële online groei van één van de grootste online woon & inspiratie platformen van Nederland.

Bekijk de website

McGregor

Online advertising, Strategie

McGregor is één van Nederlands grootste modemerken. Het bedrijf wil volop presteren met hun nieuwe webshop. Hierbij ondersteunen wij de Nederlandse webshop op het gebied van conversieoptimalisatie. We stellen hypotheses op en toetsen deze middels A/B tests. Door verschillende aspecten van de website te verbeteren dragen we bij aan de incrementele verbetering van het algehele conversiepercentage op de webshop.

Bekijk de website

Koffievoordeel & Koffiemarkt

Affiliate Marketing, Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Koffiemarkt en koffievoordeel zijn twee labels van E-luscious en richten zich op de verkoop van koffie en toebehoren op de Nederlandse en Belgische markt. Voor beide labels is Prodos verantwoordelijk voor de volledige online performance. Hierbij werkt Prodos dagelijks aan het maximaliseren van de resultaten uit alle advertentie, affiliate en shopping campagnes.

Bekijk de website

Enthousiast geworden?

Wil je met jouw huidige online platform naar een nieuw niveau? Of heb je een idee en wil je een volledig online concept laten ontwikkelen?