Ons portfolio

Wij hebben al vele klanten met mooie merken mogen helpen. Samen hebben wij hun ambities, plannen en doelstellingen gerealiseerd. En daar zijn we trots op. Zo trots dat we een aantal projecten met jullie willen delen.Bekijk hier een selectie van onze projecten.

Nederland heeft Alles

Nederland heeft Alles

Online advertising

Nederland heeft alles is hét nieuwe vakantieboek, geïnspireerd door al het moois wat Nederland te bieden heeft. In samenwerking met Bas Smit en Nicolette van Dam is er een prachtig reisboek gekomen met tips over alle bekende en minder bekende parels in Nederland. Het boek is zowel online als in de winkels te koop. Samen met het team van Nederland heeft Alles, is Prodos aan de slag gegaan met directe online verkoop via de webshop en de eigen social media kanalen.

Bekijk de website

Superbrew

Online advertising, Strategie

Superbrew is een koffiemerk waarbij alles super is; van kwaliteit, verpakking tot smaak. Hierbij maakt Superbrew zich hard voor betaalbare premium koffie die meer doet voor de wereld dan alleen super verantwoord geproduceerd te zijn en super lekker te smaken. Door goede initiatieven te steunen, koppelt Superbrew goodness aan happiness. Prodos bouwt aan de online groei van Superbrew.nl. De focus ligt op het opstellen van een effectieve strategie en het gezamenlijk uitvoeren daarvan. De nadruk ligt eerst op het platform en het effectief inzetten van nieuwe online marketing kanalen.

Bekijk de website

Braincaps

Marketing Automation, Online advertising, Strategie

Braincaps is uitgegroeid tot een bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige en natuurlijke supplementen voor de hersenen. Naast de Braincaps Boost is er ook het product Braincaps Night. Een supplement dat een ontspannend effect heeft en helpt om sneller in slaap te vallen. Alle producten zijn natuurlijke supplementen gericht op de hersenen en het mentale welzijn, ontwikkeld door artsen in Nederland. Prodos gaat met Braincaps bouwen aan de verdere online groei. Hierbij zal de focus liggen op het opstellen van een effectieve strategie en het gezamenlijk uitvoeren van die strategie. Hierbij ligt de nadruk op het verbeteren van de service, het platform, uitbouwen van e-mailmarketing activiteiten en het effectief inzetten van de bestaande en nieuwe online marketing kanalen en platformen.

Bekijk de website

Ido Ido

Online advertising

Ido Ido is een zeer bekende bruidsboutique uit Amsterdam. De boutique richt zich op op high-end bruidskleding van gerenommeerde merken zoals: Vera Wang, Jesus Peiro, Anna Kara, Atelier Pronovias en Elizabeth Jane Howell. Vanuit een unieke en prachtig uiteenlopende collectie staat Ido Ido garant voor dé plek om je droomjurk te vinden. Samen met Ido Ido heeft Prodos de handen ineengeslagen om een gedegen online strategie op te zetten en uit te rollen via verschillende kanalen. Met veel inspirerende content is het doel om in alle fasen van de klantreis op de juiste plek aanwezig te zijn. Hierin spelen Pinterest, Facebook, Instagram, Google en YouTube een belangrijke rol.

Bekijk de website

Tutorchannel

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Tutorchannel.eu is een on-demand bijlesplatform dat zich focust op het geven van bijles aan middelbare scholieren. Scholieren kunnen kijken wie er online is en direct uitleg krijgen over het hoofdstuk of onderwerp waar ze vastlopen. Tutorchannel heeft Prodos in de arm genomen om samen een strategie en product lancering op te zetten. Het doel is om in de aankomende maanden het nieuwe platform te promoten onder de doelgroep middels verschillende campagnes.

Bekijk de website

Swiss Point Of Care

Marketing Automation, Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Swiss Point Of Care is een online platform gespecialiseerd in meetinstrumenten, keto producten en vitamines & supplementen. De missie van het bedrijf is om mensen te helpen de controle over hun gezondheid terug te nemen. Samen met Swiss Point Of Care bouwt Prodos aan een succesvolle internationale toekomst voor het platform en de producten. De focus hierbij ligt op het optimaliseren van de website, klantreis en ervaring en het uitbouwen van de groei over de verschillende kanalen.

Bekijk de website

Case: Brunotti

Marketing Automation, Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

In de vele jaren dat Prodos en Brunotti al samenwerken, is er een mooie groei gerealiseerd. De afgelopen tijd heeft Prodos samen met Brunotti had gewerkt aan het realiseren van omzetgroei in de verkoop van winterkleding. Meer weten over onze samenwerking en deze case? Lees dan snel verder!

Lees meer

Koffievoordeel & Koffiemarkt

Affiliate Marketing, Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Koffiemarkt en koffievoordeel zijn twee labels van E-luscious en richten zich op de verkoop van koffie en toebehoren op de Nederlandse en Belgische markt. Voor beide labels is Prodos verantwoordelijk voor de volledige online performance. Hierbij werkt Prodos dagelijks aan het maximaliseren van de resultaten uit alle advertentie, affiliate en shopping campagnes.

Bekijk de website

Wijnvoordeel

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Wijnvoordeel is de grootste webshop in Nederland en België in de online verkoop van wijn. Prodos is verantwoordelijk voor de performance van de Shopping en Search campagnes binnen het zoeknetwerk van Google. Tevens adviseert Prodos Wijnvoordeel over de inzet van andere online marketing kanalen.

Bekijk de website

Enthousiast geworden?

Wil je met jouw huidige online platform naar een nieuw niveau? Of heb je een idee en wil je een volledig online concept laten ontwikkelen?