Support

Ons portfolio

Wij hebben al vele klanten met mooie merken mogen helpen. Samen hebben wij hun ambities, plannen en doelstellingen gerealiseerd. En daar zijn we trots op. Zo trots dat we een aantal projecten met jullie willen delen.Bekijk hier een selectie van onze projecten.

Charlie Temple

Charlie Temple

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Charlie Temple is een internationaal brillenmerk dat sinds 2016 bestaat. Het bedrijf richt zich op het ontwerpen, produceren en online verkopen van kwalitatief hoogwaardige op maat gemaakte brillen voor een scherpe prijs. Het bedrijf is een ‘pure e-commerce player’ en actief in o.a. Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.

Voor Charlie Temple is Prodos naast strategisch partner, mede verantwoordelijk voor de performance voor de Google Adwords, Google Shopping, Google Display en Microsoft advertising kanalen. Hierbij ligt de focus op het winstgevend inzetten en uitbouwen van de beschikbare advertentiemogelijkheden.

Bekijk de website

Loods 5

Strategie

Loods 5 bestaat sinds 1999. Wat begon als fabrieksoutlet is uitgegroeid tot een volwaardige woonwinkel waar je met iedere woonwens terecht kan. In de winkels en online kun je terecht voor nieuwe meubels en woonaccessoires maar ook voor een flinke dosis inspiratie. Prodos ondersteunt Loods 5 bij het inzichtelijk maken en analyseren van de beschikbare online data. Op basis hiervan kunnen nieuwe en nauwkeurigere beslissingen gemaakt worden die bijdragen aan de exponentiële online groei van één van de grootste online woon & inspiratie platformen van Nederland.

Bekijk de website

McGregor

Online advertising, Strategie

McGregor is één van Nederlands grootste modemerken. Het bedrijf wil volop presteren met hun nieuwe webshop. Hierbij ondersteunen wij de Nederlandse webshop op het gebied van conversieoptimalisatie. We stellen hypotheses op en toetsen deze middels A/B tests. Door verschillende aspecten van de website te verbeteren dragen we bij aan de incrementele verbetering van het algehele conversiepercentage op de webshop.

Bekijk de website

Koffievoordeel & Koffiemarkt

Affiliate Marketing, Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Koffiemarkt en koffievoordeel zijn twee labels van E-luscious en richten zich op de verkoop van koffie en toebehoren op de Nederlandse en Belgische markt. Voor beide labels is Prodos verantwoordelijk voor de volledige online performance. Hierbij werkt Prodos dagelijks aan het maximaliseren van de resultaten uit alle advertentie, affiliate en shopping campagnes.

Bekijk de website

Wijnvoordeel

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

Wijnvoordeel is de grootste webshop in Nederland en België in de online verkoop van wijn. Prodos is verantwoordelijk voor de performance van de Shopping en Search campagnes binnen het zoeknetwerk van Google. Tevens adviseert Prodos Wijnvoordeel over de inzet van andere online marketing kanalen.

Bekijk de website

de Wijnbeurs

Online advertising, Strategie, Zoekmachine Marketing

De Wijnbeurs is een webshop die zich richt op de online verkoop van wijn in Nederland en in België. Zij importeerden rechtstreeks zonder tussenkomst van andere partijen. Prodos is verantwoordelijk voor de performance van de Shopping en Search campagnes binnen het zoeknetwerk van Google. Daarnaast adviseert Prodos ook over de inzet van andere online marketing kanalen.

Bekijk de website

LinkPizza

Online advertising, Strategie

LinkPizza is Nederlands grootste marktplaats voor authentieke sponsored content waar adverteerders en influencers elkaar kunnen vinden. Prodos doet performance based leadgeneratie voor LinkPizza. Aan ons de taak om voor voldoende nieuwe aanwas te zorgen van zowel advertisers en agencies als influencers en publishers op het LinkPizza platform. Ook denken wij mee op strategisch en uitvoerend niveau.

Bekijk de website

Van de Velde

Online advertising, Strategie, Webdevelopment, Zoekmachine Marketing

De missie van Van de Velde is het zelfbeeld van vrouwen te versterken dankzij modieuze lingerie en service in de winkel: ‘Shaping the bodies and minds of women’. De hele aandacht van het bedrijf is gericht op het bouwen van sterke elkaar aanvullende merken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Andres Sarda.

Prodos ondersteunt Van de Velde bij het lanceren van diverse e-commerce platformen voor de merken van Van de Velde en de marketingactiviteiten hieromheen. De nadruk ligt hierbij op social media, pixeling, organische vindbaarheid en conversie optimalisatie. Daarnaast ondersteunt Prodos ook op deze bedienden bij de bestaande e-commerce platformen van Van de Velde zoals Lincherie in Nederland en Rigby & Pellar in Duitsland en de UK.

 

Bekijk de website

Brunotti – No Matter The Condition

Marketing Automation, Online advertising, Strategie

Brunotti staat voor sneeuw- en watersports en heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld als merk en willen nu online de volgende stap maken. Hiervoor waren ze op zoek naar een ambitieuze partner die kan helpen met het maken van deze stap in alle aspecten van online marketing.

Prodos ondersteund Brunotti bij het verder ontwikkelen van de e-commerce omzet middels onder andere e-mailmarketing, social media advertising en conversie optimalisatie. Daarnaast denken we mee over de online strategie en het vertalen van het merk Brunotti naar de verschillende online kanalen om de bekendheid van het merk te verbeteren.

 

Bekijk de website

Enthousiast geworden?

Wil je met jouw huidige online platform naar een nieuw niveau? Of heb je een idee en wil je een volledig online concept laten ontwikkelen?