Ons portfolio
Wij hebben al vele klanten met mooie merken mogen helpen. Samen hebben wij hun ambities, plannen en doelstellingen gerealiseerd. En daar zijn we trots op. Zo trots dat we een aantal projecten met jullie willen delen.Bekijk hier een selectie van onze projecten.


Productpine
Productpine is een software gedreven retail-as-a-service platform voor innovatieve consumenten producten. Als platform biedt ze merkeigenaren de mogelijkheid om zowel on- als offline direct in contact te staan met de consument. Voor consumenten is dit platform een winkelconcept, waar je zowel fysiek als online de meest innovatieve merken kunt ontdekken en kopen.
Prodos ondersteund Productpine als full-service performance partner bij de inzet van Google Shopping en Search campagnes, de volledige automatisering van de productfeedmet behulp van Channable en bij het adviseren van conversie verhogende aanpassingen voor en op de website.
Bekijk de website
Ons Magazijn
Ons Magazijn is een samenwerking van lokale winkeliers. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van order.
Prodos helpt Ons Magazijn om groei te realiseren. Dit doen wij door alle kanalen te activeren waarvan wij denken dat deze zullen helpen om de doelstellingen te realiseren. De kanalen die wij voor hen inzetten zijn: Google Ads, Google Shopping, Affiliate Marketing, E-mail Marketing en Social Advertising (organic & paid).
Bekijk de website
Brunotti – No Matter The Condition
Brunotti staat voor sneeuw- en watersports en heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld als merk en willen nu online de volgende stap maken. Hiervoor waren ze op zoek naar een ambitieuze partner die kan helpen met het maken van deze stap in alle aspecten van online marketing.
Prodos ondersteund Brunotti bij het verder ontwikkelen van de e-commerce omzet middels onder andere e-mailmarketing, social media advertising en conversie optimalisatie. Daarnaast denken we mee over de online strategie en het vertalen van het merk Brunotti naar de verschillende online kanalen om de bekendheid van het merk te verbeteren.
Bekijk de website

USP Marketing Consultancy
USP Marketing Consultancy is hét toonaangevende marktonderzoeksbureau voor de bouwsector, de installatiesector, de doe-het-zelfsector en de woonsector. Door hun specifieke kennis van de markt achterhalen zij relevante beleidsmatige marktinformatie en brengen zij in kaart wat dit voor een organisatie kan betekenen en wat een organisatie moet veranderen of optimaliseren.
Prodos kreeg de opdracht om de adviesrapporten van USP Marketing Consultancy onder de aandacht te brengen bij een zeer specifieke doelgroep verspreid over heel Europa. Door een combinatie van LinkedIn Promoted Posts, Google Adwords, Leadfeeder en e-mailmarketing in te zetten heeft USP Marketing de doelgroep bereikt. Vervolgens worden er micro-conversies gegenereerd om steeds meer te weten te komen over de klant en de klant zo goed mogelijk door het online aankoopproces heen te leiden.
Bekijk de website