Zo haal jij meer rendement uit je bezoekers

Door structureel te meten, optimaliseren en analyseren is het mogelijk om het conversiepercentage binnen je website te verhogen. Oftewel: conversie optimalisatie. Onze specialisten helpen jou om meer rendement uit je bezoekers te halen.

  • Krijg meer bezoekers op je website
  • Verhoog je conversiepercentage
  • Verhoog je klantloyaliteit

Hoe gaan wij te werk?

  1. Wensen inventariseren

    Wij weten als geen ander dat iedereen verschillende doelen en informatiebehoeften heeft. Daarom starten we met het samen bespreken van de wensen die jij hebt en waar jij graag naartoe wilt groeien.
  2. Grondige website analyse

    Aan de hand van jouw wensen gaan wij aan de slag met het analyseren van de huidige situatie. We analyseren jouw website met Google Analytics en andere tools, lopen zeer grondig door je website heen en maken een overzicht van de punten die ons opvallen. Deze punten bespreken we met elkaar en zijn de basis van het plan van aanpak.
  3. Plan van aanpak

    In het plan van aanpak zetten we uiteen welke stappen ondernomen moeten worden om de resultaten te verbeteren. Denk hierbij aan het inzetten van verschillende A/B testen, wijzigingen aan de website en content creatie. Maar we stellen ook vast welke conversies belangrijk zijn.
  4. A/B testing

    We zetten verschillende A/B testen op om snel en eenvoudig tot de juiste conclusies te komen. Wanneer na analyse blijkt dat de testversie doorgevoerd moet worden op de live versie, dan begeleiden wij dit hele traject.
  5. Analyse en rapportage

    Gedurende het gehele traject analyseren wij doorlopend de resultaten. Deze resultaten rapporteren wij in begrijpelijke en goed leesbare taal.

Grondige Website Analyse

Het inzetten van Google Analytics en het op de juiste manier interpreteren van de webshop statistieken geeft waardevolle informatie over het gedrag van je bezoekers op je website. Wij kunnen deze data maandelijks voor jouw website of webshop analyseren. Op basis van deze statistieken, marktinformatie en onze ervaring verbeteren wij de conversie.

Conversie optimalisatie tools

Bij het verbeteren van de conversie van jouw website is een ding ontzettend belangrijk: testen! Tijdens het testen kunnen er bijvoorbeeld verschillende versies van een pagina worden getoond aan verschillende bezoekers.

Prodos maakt gebruik van:

  • Visual Website Optimizer
  • Google Analytics Experimenten
  • SurveyMonkey
  • Optimizely

Wat kan Prodos voor jou betekenen?

Wil jij meer rendement halen uit je bestaande bezoekers? Of wil je de gemiddelde orderwaarde verhogen? Neem dan contact op met één van onze professionals.

Let's Talk!