Groeiprogramma voor accelerators

In dit programma bepalen we samen welke koers jij moet varen om succesvol uit te breiden en de volgende stap te zetten. Of je nou uit wil breiden in productassortiment, doelgroepen, markten, landen of kanalen? Wij denken met je mee en geven de juiste bouwstenen voor succes vorm. Met de juiste inzet van kennis, tools en partners bouwen we samen verder aan jouw internationale online succes.

Je vertrekpunt

Jij weet als geen ander wat er voor nodig is om te bouwen aan succes. Toch vraagt het uitbouwen van je bestaande groei om nog meer kennis en expertise. Uitbreiden naar onbekende landen, markten of doelgroepen brengt veel uitdaging met zich mee. Bij Prodos weten we dat als geen ander. Daarom ontwikkelen onze specialisten samen met jou een groeiplan, afgestemd op jouw ambities.

Het groeiplan

Je bent goed bezig met het realiseren van je doelstellingen, maar je weet dat er meer te halen valt. Dan is het belangrijk dat je zeker weet dat de basis goed staat en dat we met elkaar kunnen focussen op het uitbreiden van de activiteiten. Voordat we starten bepalen we vanuit je huidige situatie en de data waar er nog kansen liggen en hoe we verder kunnen groeien.

Dit doen we aan de hand van de Prodos Growthmap. Vanuit de Growthmap kijken we naar jouw business case en hoe jij je digitale landschap hebt ingericht. Hoe is je monetization fase ingericht en op welke manier trek je klanten aan (acquisitiefase). Deze inzichten onderbouwen we met data. Samen bepalen we de focus en optimaliseren we de bestaande klantreizen en funnels en bepalen we de activiteiten die we daarna verder zullen uitrollen.

Door goed inzicht te hebben in alle stappen kunnen we sturen op groei over alle kanalen en activiteiten. Zo bepalen we de verdere invulling van de activiteiten. Van uitingen, content tot aan advertentiebudget. Of het nou gaat om e-mailmarketing of social advertising, het moet waarde toevoegen in de klantreis en structureel bijdragen aan jouw succes.

De juiste activiteiten inzetten

Binnen de verschillende groeiprogramma’s bieden wij een unieke afgestemde aanpak van kanalen en activiteiten. Uitbesteden of zelf doen? Wij denken graag met je mee. Hoe? Samen we bepalen we de aanpak en daarna gaan onze specialisten aan de slag om jouw ambities waar te maken. Dat doen we middels de vier pijlers van online marketing:

Digital marketing

Digital Marketing

Digital marketing is hip and happening. Steeds vaker hoor je die term om je heen en meer en meer bedrijven…

Lees meer

Technologie

Technologie

De techniek en technologie is de fundering van je bedrijf en je online succes. De juiste infrastructuur, software en partners…

Lees meer

Cases

Interesse of vragen?

Let's Talk!