Winkel- en koopgedrag

Zelfs met de beste producten en merchandising moeten het ontwerp en de techniek van uw site voor een optimale gebruikerservaring zorgen, vanaf het bladeren naar producten en het vinden van specificaties tot en met het vullen van winkelwagentjes en het voltooien van transacties.

Het rapport ‘Winkelanalyse’ geeft een gedetailleerd overzicht van de betrokkenheid van gebruikers bij uw inhoud. U vindt er gegevens over het bekijken van producten, over het toevoegen van producten aan winkelwagentjes (en het verwijderen van producten hieruit) en over het initiëren, verlaten en voltooien van transacties.

Economische prestaties

De rapporten ‘Overzicht’ en ‘Productprestaties’ bevatten gegevens over de opbrengst en de conversieratio’s die uw producten genereren, over het aantal producten dat een gemiddelde transactie bevat, over de gemiddelde bestelwaarde, over teruggaven die u moest verwerken, en over de snelheid waarmee gebruikers producten toevoegen aan hun winkelwagentjes en aankopen doen nadat ze pagina’s met productdetails hebben bekeken.

Prodos kan u helpen met de implementatie van Enhanced e-commerce, dit houdt in dat wij een kant en klare code opzetten die direct op de website geïmplementeerd kan worden, zodat de bovenstaande gegevens gemeten kunnen worden en u nog meer inzicht krijgt in het gedrag van uw klanten.

Enthousiast geworden? Kom bij ons op de koffie!