Het adverteren met behulp van banners is een effectieve manier om een groot publiek en een specifieke doelgroep te bereiken. Dit wordt ook wel Display Advertising genoemd. Display Advertising is vooral geschikt voor het creëren van naamsbekendheid, om nieuwe bezoekers te bereiken en om verkopen of leads te genereren. Prodos kan voor u een banner in verschillende formaten creëren en het hele traject voor u uit handen nemen.

Display Advertising

Display Advertising is een online advertentiemethode, waarbij gebruik gemaakt wordt van beeld. Deze beeldadvertenties worden gericht weergegeven aan uw doelgroep op websites of apps die zij bezoeken. Dit kan op verschillende apparaten zijn zoals PC, laptop, tablet en smartphone.

Statische en Dynamische Banner

Er zijn vele mogelijkheden als het gaat om de creatie van banners. Tegenwoordig is een banner meer dan een statische afbeelding. Er kunnen verschillende elementen in voor komen zoals animaties of elementen die reageren op interactie van de gebruiker. Zelfs invoervelden op productgalerijen zijn mogelijk. Dynamische banners kosten wat meer tijd om te maken, maar het kan veel opleveren voor uw bedrijf. Voordelen van dynamische banners ten opzichte van traditionele banners zijn onder andere:

  • Een interactieve gebruikerservaring wat leidt tot meer interactie
  • Een hoger conversiepercentage
  • Meer klikken
  • Over het algemeen betere statistieken

Wat wij voor u kunnen betekenen

Prodos biedt zowel de creatie van statische banners als de creatie van dynamische banners. Meestal gaat dit in sets van verschillende formaten. Wij kunnen het hele proces voor u verzorgen. Dit begint bij het opstellen van doelstellingen, vervolgens creëren we de bannersets en ten slotte kunnen wij er ook voor zorgen dat deze op de juiste manier worden ingezet.

 

Enthousiast geworden? Kom bij ons op de koffie!