Blog

We houden je graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, sales en bedrijfsgroei binnen de B2B branche. Daarnaast delen we graag onze eigen kennis en ervaring met jou.

Vier redenen waarom je moet meebieden op eigen merktermen

Corne Degen — 02/01/2019 Zoekmachine marketing

Het wel of niet adverteren op merk gerelateerde zoektermen is een steeds terugkerende discussie in de zoekmachinemarketingwereld. De meningen hierover lopen uiteen, maar over het algemeen zou ik adverteerders adviseren …

Lees meer

Nieuw: Topposities Meten in Google Ads

Jessica Ineke — 07/11/2018 Zoekmachine marketing

Nieuw: Topposities Meten in Google Ads De eerste positie in Google levert over het algemeen de meeste klikken op, dus wil je op bepaalde zoekwoorden de nummer 1 positie pakken. …

Lees meer

Jouw app straks gemakkelijk direct bovenaan in de Apple App store

Coen van Vliet — 26/07/2018 Strategie & Analyse

Staat jouw app straks bovenaan op de plek waar 65% van alle Apple App downloads vandaan komen?

Lees meer

Praktische inzichten vanuit de enhanced e-commerce rapportages van Google Analytics

Danny van Veen — 10/07/2018 Strategie & Analyse

In ons vorige blog over de enhanced e-commerce rapportages van Google Analytics hebben ik een globaal beeld geschetst van de werking van enhanced e-commerce en de verschillende rapportages die deze …

Lees meer

Groei met de enhanced e-commerce rapporten van Google Analytics!

Danny van Veen — 04/07/2018 Strategie & Analyse

Google is een bron van waardevolle data. Wanneer je als websitebeheerder inlogt op Google Analytics wordt dit direct duidelijk: de data die verzameld wordt over jouw bezoekers wordt omgezet in …

Lees meer

Wat moet ik als bedrijf doen voor de nieuwe wet AVG/GDPR?

Jessica Ineke — 03/07/2018 Strategie & Analyse

Op 25 mei 2018 gaat de nieuwe privacywet in. De huidige privacywetgeving wordt met de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming  (AVG) wet aangescherpt. De nieuwe wet wordt de AVG of GDPR …

Lees meer

Google gaat websites zonder HTTPS markeren als onveilig in Chrome, wat zijn de gevolgen voor uw website en online omzet?

Jessica Ineke — 02/07/2018 Web development

Vanaf juli 2018 gaat Google Chrome, de populairste browser in Nederland met een marktaandeel van 59,3%, HTTP (Hyper Text Transfer Protocol) websites als onveilig markeren. Dit houdt in dat gebruikers …

Lees meer

De oude Adwords interface gaat spoedig verdwijnen

Jessica Ineke — 27/06/2018 Zoekmachine marketing

Nog steeds gehecht aan de oude interface van Google Adwords? Helaas, het is tijd om te beginnen met het omarmen van het nieuwe AdWords en afscheid te nemen van de …

Lees meer

Mobile First Indexing: Google indexeert voortaan eerst de mobiele website

Jessica Ineke — 27/03/2018 Zoekmachine marketing

Het zat er al een tijdje aan te komen, na anderhalf jaar experimenteren en testen gaat Google nu eerst de mobiele webpagina indexeren in plaats van de desktoppagina. Het mobile …

Lees meer

Enthousiast geworden?

Wil je met jouw huidige online platform naar een nieuw niveau? Of heb je een idee en wil je een volledig online concept laten ontwikkelen?